Nattinatti världen!

nu när klockan är över midnatt och jag igen sitter framför datorn och tv, istället för att sova... inte bra.


Imorn blir det resa till mormor (om hon kan svara i telefonen), men innan det måste jag städa och packa upp de sista innan mamma kommer hem så hon inte får en chock, *så allvarligt är det inte* =) och så ska jag packa även för både mormor och bröllop =) lika bra.. så jag inte missar nåt, åker ju hem från mormor på onsdag för att besiktiga lägenheten på torsdag och även klippa mej. Sen bär de av till Norrköping till min "andra familj" ;) som jag saknar så mycke.

Nope, toabesök och läggdags i mammas soffa, (lite svårt att sova i mitt rum, kanske snart =))


Sleep tight, don't let the bed bugs bite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0