När Linda är glad, är alla andra glada!

Jag är glad! Jag har köpt allt jag behöver nu till min kamera. foton kommer senare för jag har inge batteri, laddar för fullt.. =) Har också köpt en mojäng man kan stoppa minneskortet i, för att sen koppla in den i datorn =) Sen har jag också köpt ett nytt minneskort. 2gb för 120 kr! helt överkommligt, så nu kommer jag kunna fota massor =D

Var inne i djuraffären också.. hämtade mitt bälte som man kan stoppa plånbok o nycklar i när man är ute med hunden, så slipper man ha handväska med sig hela tiden =) fick med en vattenflaska och vallenskål också =D



Köpte en dog pyramid också, en rosa :D i den lägger man hundgodis så ska hunden försöka få ut dem. Ross älskade sin, han hade en förr, men den gick mot en säker död, då hunden satt tänderna i den! =D


Dog Pyramid


Har också köpt en hundscarf med texten "varning för matte", tycker det var ballt ;)


Jag har köpt en svart med texten "Varning för matte"


nä nu väntar jag med spänning på att batteriet ska laddas klart...


hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0