Kvällen är ung...

njaae.. Jag börjar bli trött men vill inte sova. men ju fortare jag somnar, desto snabbare blir det tisdag, o ju fortare det blir tisdag desto snabbare kan jag fixa alla prylar imorn. =)

Imorn ska jag:

Hämta alla städsaker i lägenheten, förhoppningsvis har posten gått fel och mitt kort är där, *inga höga förväntningar*
* Köpa en kortläsare till mitt minneskort (kamera)
* Köpa ett nytt minneskort till kameran
* Köpa kompostgaller på Jula, så jag kan ha Ross hemma sen. lovar lägga ut MASSAbilder på honom, han är ju så vacker!
* Åka till Sea hund och katt o hämta en hundpryl jag köpt, som man kan lägga hundgodis o andra prylar i när man är ute o går för att slippa ha massa andra väskor med sig =)

sen kanske jag hittar nåt annat roligt på djuraffären! =) det brukar ju finnas massa kuliga saker där!

Nä.. om jag sover nu blir det snart tisdag!


sleep tight, don't let the bed bugs bite




En Ross ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0