Kung Fu Panda

Vilken härlig film! Rekommenderas varmt!

Vi var inte så många inne på biografen, kanske 8-10 stycken, men jag och N skrattade mest och högst..



Eftersom jag inte fattat hur man lägger in videos här, så lägger jag upp en länk istället =)


http://www.youtube.com/watch?v=_1uJ7OExp60

SE DEN! (Filmen) 



Rekommenderas, även om ni inte har några småsyskon som täckmantel =D



Jag och N har haft en filmkväll nu också, såg kejsarens nya stil, rolig, men jag tycker inte om när huvudpersonerna är så egotrippade som Kejsaren var! Men finns ju en sensmoral även i denna disneyfilm =)


Sammarbete kommer man långt på här i livet, (observera minen på laman!) =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0