Kanske var lite dumt...

att flytta idag, var ju så otroligt varmt. Vi alla har svettats som grisar, men nu är det äntligen klart! Det är tomt i min gamla lägenhet, Så tomt att det nästan ekar. Blev två vändor, fyllde en jättebil med alla kartonger, plus ett släp med säng och hyllor o två hutschar... otroligt.. =D sen fyllde vi även Ns bil med diverse småsaker som inte fick plats i monsterbilen.

hur som haver, lyckades överleva utan att slå ihjäl brorsan, men det var nära..... riktigt nära. Men en dag utan mat och vätska, sen eftermiddag med tunga lyft och spring i trappor gör väl en o annan skvatt galen?

Nu har jag också lyckats plocka upp nästan alla kartonger utan de saker som inte får plats i rummet, saker som har legat på min vind och en o annan kökspryl. Måste hyra ett extraförråd, mammas är smockfullt.
Nu är jag trött och värd en låååång dusch. lär väl bli när jag vaknar för nu känns det helt lungt att slockna på mammas soffa. Är inte helt redo än att sova i mitt nya rum. Har inte kopplat in varken tv eller stereo, för jag har ingen elkontakt, måste köpa en såndär lång med "flera kontakter i en" vad fasiken de nu än hette =)


Tackar min vän N djupast för all hjälp med min flytt! och självklart min bror, som trots dryghet, är ganska okej ibland! =D


nä, nu är det dags att lägga sig till rätta på soffan och förhoppningsvis somna ganska fort. Måste fundera på hur jag ska få in ett bord och två stolar i rummet. (finns ingen bra plats till de)


Over and out
Sleep tight, don't let the bed bugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0