Ingen mormor för den här gången =)

nope.. är hemma till bröllope, sen efter hämtar jag hund =) *äntligen* ska vara hundvakt åt vackra schäfer i två veckor, så efter det blir det mormor!

Har träffat kusin en snabbis på lunch =) sen bjöd hon mej på glass =) Tack så mycke =)


Istället för mormor idag blir det BIO!! Jag och N ska se Kung Fu Panda! (har inget barn att ha som täckmantel så det bli två vuxna människor på en barnfilm) *tror vi kommer höras mest* =)

hon kommer å hämtar mej om 20 minuter,

Sen senare ikväll hjälper min kusin mej med att färga håret igen, Kan ju inte se halvdassig ut ju =) Är en speciell familj som fått mig medveten om mitt utseende för första gången i mitt liv! TACK!


nä. lite fix för bio.. berättar sen hur den var!

Kram


Han är ju ganska söt =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste berätta om filmen var bra eller inte!! Saknar dig<3 PUSS!

2008-07-27 @ 14:37:35
URL: http://irondiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0