I'm feeling HOT HOT HOT!!

JA! vilken värme idag.. har inte vart skönt allt, har svettats som en gris, speciellt när jag blev tvungen att städa också.. Nu sitter jag i min nya lägenhet (som delas med min mor) med datorn i knäs som vanligt. N gick alldeles nyss. Har haft en underbart trevlig kväll med middag och trevliga filmtitt på datorn. Äntligen fick vi en sån kväll som vi pratat om så länge.

Försökt få tag på min mormor också. Hon svarar inte i telefonen, så ja får pröva igen imorn. Ska ju åka till henne imorn å hjälpa till med massa saker inför hennes flytt till storstaden. Hon har köpt lägenhet inte långt från mamma.
Måste boka biljetter också till henne, från henne nästa onsdag och till Norrköping på torsdag eftermiddag. Har ju beställt klipptid på torsdag klockan 12, kan ju inte se risig ut i håret när min bästa kompis ska gifta sig!

Har ju ett orosmoment. Måste man hålla tal?!?!?!?!? hur går det till på bröllop, okej, detta är kanske inte vanlig traditionellt kyrkligt bröllop då de ska gifta sig i en fårhage.. men jag tycker det var originell och mysigt, men fåren är nog liiite läskiga ;) så de där med tal, kanske inte står på min "att göra/måsten"-lista? =) 

hur lägger man in videos på den här sidan egentligen????

//Nova Zembla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0