Ibland är han lite rolig. =D

Jaha. efter bara ett par timmars sömn sitter man här.... igen.. =)

Dagen har knappt börjat, sitter här och nyser, undrar om det är mammas lägenhet jag får en allergisk reaktion av?
Solen skiner, men det får inte jag ta del av. Jag känner inte för det heller. Det är varmt, svettigt, äckligt. Jag trivs bättre hääär (i soffan) med datorn i knät.

Men vad kan då denna dag inbringa? FLYTT!! jippi! äntligen ska jag få inreda MITT (inte brorsans) rum. alldeles själv. Undrar om N vill hjälpa mej med det?

En annan kul sak var att min bror ringde mej igår natt, han stod på parkeringen med ytteligare en ny bil, han bad mej ställa mej på balkongen vilket jag gjorde. Sen bad han mej vinka. Någon vinkade tillbaka.. =) Sen sa han: Ne nu måste jag upp o skita!  jaha tänkte jag, kom då.. =) Sen tog han bilen (latmasken) och körde upp på gården framför porten.

undrar vem som slagit min bror i huvudet denna gången.. han var ju snäll mot mej.. igen... *chockad* =D

Sen kom hans flickvän? *tillsammans, inte tillsammans, det är frågan* och hennes kompis och lånade toan.. Vi snacka lite skit. Hon är så trevlig och glad! =D Plötsligt får jag ett sms.. Brorsan skriver : Håll käften vill ha min B tillbaka!

Jaja.. de gick och jag återgick till datorn..

Och nu sitter jag där igen och knappar på tangenterna.. Livet är såå spännande..




Nu är de sommar, nu är de sol, nu är de koskit i hagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0