Hur gör man nu då?

Oj oj oj! blogg jag också?! (börjar bli lite matt) tredje gången jag försöker skriva här!!

dock inte så oteknisk som man kan tro... eller kanske... =/

Jaha...... vad händer i mitt liv nu då? Imorn händer det! imorn är dagen då jag flyttar från skokartongen, in i nästa =) flyttar tillbaka till mamma, kanske inte så himlans kul, men vad gör man när alternativen tryter? billigare och kortare väg till/från kollektivtrafiken =)

Inget ont som inte har nåt gott med sig ;)

Tack N och brorsan som kan hjälpa till med kartongbärande och bilkörning! Guld värt!

Hundar.. de är mitt liv.. när ska jag få min egen? jag vet att jag inte har tid i höst. nytt jobb. heltid. Ska söka ytterligare ett jobb, tror inte jag får det, men kan ju alltid prova. djursjukvårdare på smådjur o häst i uppsala.. mitt drömjobb!

Om två veckor ska jag vara hundvakt till "min" schäfer.. han är inte min direkt, min kusins, men de har ju hela tiden sagt att jag får honom om jag vill... jag vill.. men kan inte =( inte nu......

nästa vecka ska jag på bröllop! Min älskade vän ska gänga sig! love you!


nä... tvn är på (finns inge bra där) och datorn i knät.. bilder kommer framöver när jag får tillbaka min dator som för tillfället är på kollo hos N!

Tjing



                             Nova Zembla rhododendron.. vacker som jag!
                                           Nova Zembla, Rhododendron.. Lika vacker som Jag

Kommentarer
Postat av: bohempumin

Det gick ju skitbra och skriva. Puss på dig gumman och sov så gott.

2008-07-24 @ 21:43:31
URL: http://bohempumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0