hallo hallo wherever you are!?

Var är mormor? inte här!

får inte tag på henne.. jobbigt. får fortsätta att telefonterra så jag får tag på henne snart, annars blir det ytterligare en dag hemma.. men de är jobbigt att vara fast här, att man måste vara hemma o ringa för att jag har lovat att komma. Samtidigt vill jag vara hemma, städa  o fixa innan mamma kommer hem, Måste packa också till min Norrköpingsresa =) men jag är nästan klar med de, Bröllopskläder, kväll(fest)skläder och några kläder för ditresa och "vara-där-kläder-innan-bröllop" =) Måste bara hitta en lämplig väska. de har jag ju inte. Kanske ska införskaffa de när jag får min första lön? =)

Nä måste återgå till städande/packande/ringa mormor.!





Här finns de valmöjligheter ;)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Speaking of resan söderut, så får du gärna höra av dig igen; mobilen dog, så jag tappade ditt nummer...

2008-07-27 @ 10:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0