Godnatt?

Jaha, nu har väl klockan kanske passerat "bed-time" eller? har svårt att sova, speciellt när datorn är framför ögonen hela tiden, finns sååå mycke man kan titta på :D

Mammas säng är tom, hon är ju bortrest, och brorsans säng är bara ett skal av trä, även fast det finns säng att sova i.. väljer jag undermedvetet konstigt att sova på soffan.. kanske för att jag är van att sova där när jag är här.. men snart om bara några timmar blir det här hemmet mitt hem. känns både bra och jobbigt att flytta tillbaka. Tror inte det är många av dagens ungdomar som tycker det är särsklit kul att flytta hem igen efter att ha bott själv länge, självfallet finns det väl kanske undantag även på den fronten. =D


CSI på tv. kanske ska titta lite? Eller kanske kolla mer hund på nätet? Finns inget slut... Oändlighet.... 



Nä nu är klockan 02.51 och jag har fortfarande inte somnat med fejjan i tangentbordet, och hungrig börjar jag bli också... nu äre natt... sleep tight... don't let the bed bugs bite :D



                                                     

                                                                                         
Sov Gott Mina Vänner
                                              


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0