fixar och donar!

Japp, nu är det inte många timmar kvar.. =D klockan är över tolv och jag har packat klart.. tror jag


Det kan ju inte vara så svårt att packa för ett par dagar i norrköping, men det är svårare än vad man tror!
Blir som det blir. viktigast att jag tar mej ner =) och att mina fina kläder till bröllopet är med o de är de, packat o klart. =D
Nycklarna inför lägenhetsbesiktningen är fixade och med, sen allt inför frisören är fixat.. =D (är ju bara jag som behövs där ;))

Vad mer???

jo. ska fixa mina naglar. kan inte se ut som jag gör på tårna... då kommer jag få en liten utskällning när jag kommer "hem" till min andra familj... =)

så det är pedikyr som gäller, ett fotbad med skrubb och nymålade naglar "så gott det går, ska försöka att inte måla utanför =)

Sen är allt löst inför nästa vecka! Jag ska passa hund! ska bli underbart, jag ska få komma ut på promenader och gå kurser och ha ROLIGT!!!

Fotbad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0