Skön dag på dagis

Tack för att jag fick komma till dagis idag o våldgästa lite, bjuda på bullar och snacka lite hund. Jag saknar det verkligen!

Jag har även fått veta om en ny hundrastgård som vi gick o släppte hundarna i. Bra tycker jag och tyvärr finns det för få hundrastgårdar.....

Nu har jag kommit hem från en trevlig kväll hos mormor. Har ätit middag där och jag fick även med mig lunch till jobbet. Mormor gav mig en rullväska så jag kan packa inför min resa till moster.. TACK!

Mail från mamma idag.. Det är lungt och hon reser hem på onsdag men är inte hemma förrän på fredag, skönt tycker jag! (Fia och "extramamman" min klockan blev så mycket o jag ville inte störa.... ;) Detta är iallafall den nya infon.. Hon har också sagt att det verkar lungt o att de skulle ut o äta kyckling nu för att de ätit samma mat i en vecka ;)

Nu är det dags för kudden för imorn ska jag till jobbet igen. :D

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Jag blev så glad när jag läste ditt inlägg gumman nu kan du le ditt gulliga leende igen hoppas jag.pussgurk

2008-12-29 @ 07:14:15
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0