Rolig och spännande helg!

Orkar inte berätta så mycket nu om hur det gick i Finland. Det var kul och vi fick med oss en finsk vinnare hem =)

Jag har också hämtat Jossan idag. Båten från Finland kom in klockan 6.30 å då skyndade jag mej in till Tcentralen för att ta tåget till Uppsala och Storvreta. Hämtade hunden och åkte tillbaka till Stockholm o hunddagis. För första gången klaffade allt  =)

Nu  ska jag göra som min trötta bordercollie som ligger här på golvet brevid. Sova! Upp tidigt imorgon, då ska jag få känna hur det känns att vara hundägare, för klockan sju ska jag lämna Jossan på dagis! =)
Var på dagis idag och provade om det fungerade. O Hennes rumskompis blev jättekär =) men jossan tyckte han var mindre rolig..

Nä jag berättar mer senare.

Kommentarer
Postat av: ex mamman

Grattis till vinsten i Finland och hoppas det går bra med Jossan.Jag väntar med spänning på bilder.Ha det så bra nu hjärtat,saknar dej massor.pussgurk

2008-12-16 @ 05:54:31
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0