Pang.... Du är död!

Tänk vad roligt det är att träna med Jossan. Hon börjar fatta nu, men samtidigt försöker hon med massor med andra saker =) Hon låg på mage, helt plötsligt vinklar hon överkroppen mot golvet men ligger kvar med rumpan, skratta så ja tjöt....

När jag var o handlade mat på grillen så var det nån idiot som brände av en raktet på andra sidan huset, Jossan blev jätterädd.. o ville springa därifrån, men inget daltande.. Får inte göra henne räddare..

Nu ska vi ta sista kvällsrundan för jag är trött och klockan 21 börjar CSI och efter är det standup-komikern Jeff Dunham på tv.. Måste ju få skratta lite.. =) 

Självklart ska hunden tränas =) *Pang... Du är död!*

Kommentarer
Postat av: ex mamman

Du och Fia är så flitiga med era vovvar önskar att jag hade varit det med mina barn när dom var små ......pang du är död och jisses vad lugnt och skönt jag skulle fått det hihi.pussgurk

2008-12-22 @ 20:38:22
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0