Ny frisyr...

Dagen har vart bra. Jag mår lite illa, vet inte varför och på lunchen idag kändes det som om jag skulle bli sjuk igen. Men med lite lunch i magen och lite blåbärssoppa på eftermiddagen blev det bättre..

Har vart och klippt mig idag. Är nöjd faktiskt, ska se om jag kan ta ett foto sen när jag färgat håret. Ska fixa det idag.

Imorgon ska jag åka till hunddagis och mäta lite hundhalsar så jag kan göra halsband till den nya ägarens hundar =)

Nä ett kort inlägg blir det för jag vet inte vad jag ska skriva =)

Tjing...

Kommentarer
Postat av: mickis

hej vännen! duktig du e! håller igång å så! måste ses snart!! hur blev frisyren!? puss!

2008-12-01 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0