Klar för kvällen!

Nu har jag gjort allt på min lista..

Dagen har vart hektisk på jobbet. Mycket att göra och många som ringde. KUL!

Sedan var det ju dags att åka hem och göra snyggt och rent inför mammas hemkomst nästa vecka. Och även packa den fördömda väskan. Jag fick ju en rullväska från mormor och den är nu packad med diverse prylar inför min resa till uppsala. Jag tror att jag fått med mig allt eller för mycket.... =S
Att packa är inte min roligaste hobby, om det är en hobby att hurra över...

Imorgon på lunchen ska jag kolla om jag kan hitta lite tyg till halsbanden och i framtiden ska vi sy täcken också så jag ska se om det finns nåt läckert tyg till det med. Sedan ska jag fixa några hörlurar, mitt headset funkar men öronplopparna har ramlat ut och de jag har hemma är för stora för mina små öron så jag behöver egentligen nya ploppar.... Får se om jag hittar det eller om jag måste köpa nya hörlurar...

Imorn blir min sista arbetsdag för år 2008... Undar vad 2009 kommer att ge?

får önska alla ett Gott Nytt År om jag inte kommer åt en dator innan det riktiga nyåret!...


Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0