Julafton att minnas

Ja, dagen har faktiskt vart bättre än förväntat, om man tänker på hur dagarna före har vart.

Började med en promenad med Jossan, den sista.. Känns ensamt nu när hon åker hem imorn. =( Hon har verkligen fyllt mitt "tomma" liv, gett mej det jag saknar..
Moster kom med de andra två busarna och vi tog en kort promenad tillsammans innan jag hämtade alla julklappar och vi tillsammans makade oss hem till mormor. När alla var samlade, jag, brorsan, mormor och moster så började vi äta en god jullunch. Vi åt i sakta mak och lagom till Kalle börjar på tv så satte vi oss i vardagsrummet. Kalle är ju ett "måste" på juolafton så vi halvkollade iallafall, och jag vill se den nya filmen Bolt eller vad den nu än hette, för den verkar ganska rolig =)

Sedan var det dags för julklappsöppning...Och för att vara 4 personer såg det ut att vi tillhörde en barnfamilj, för det fanns massor med klappar under granen (hälften till alla hundar)

Brorsan fick vara tomte och dela ut klapparna och vi öppnade i godan ro, hundarna fick öppna sina klappar själva och de fick allt från pipleksaker till ben.

Jag har fotat lite, men det kommer upp nån annan dag för jag är lite för trött för att koppla in kameran till datorn.
När klockan närmade sig halv sex gick jag hem till kusin med familj. Jag och brorsan lyckades komma ditt middagen, så vi avnjöt ytterligare en julmåltid tillsammans med andra sidan av släkten.. Efter lite tvtittande (Fick se på nyheterna klockan 22 för det handlade om Guinea, mamma är ju där nu när det är oroligt där. Hon har tagit in på hotell i väntan på att få åka hem på lördag.. Istället för att bo ute i byn)
Jag fick spela lite guitarrhero nu på kvällen och det är ju såå roligt! Jag sa det till pappa att jag önskar mig det i födelsedagspresent. Vi får väl se om han kommer ihåg =)

Fick skjuts hem av pappa och farbror och nu är det verkligen läggdags! Imorn kommer lite foton och Jag ska också fota lite julklappar.

Dags att nanna kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0