Jossan och Kenzo

Idag var vi och träffade Fia och Kenzo. Det gick jättebra... Vi gick till ett hundcafé och Fia gav mig det i julklapp :D Att fika och umgås.. Mysigt! Det var ett mysigt café (för småhundsägare) med tillhörande butik. Avnjöt en Foccacia och sallad, med en "hundtallrik" (Korv och Leverpastej) som Jossan åt utan att tugga, (Undrar om hon kände nån smak???)

Sedan tog vi en sväng på stan i julruschen, jag bjöd på smarrig varm choklad och letade också som en galning efter en julklapp till mormor, som jag hittade tillslut.

Sedan åkte vi hem till Fia och lagade middag, kyckling och pommes. Vi la Jossan och Kenzo brevid varandra på varsin handduk så de skulle torka lite, så söta de var där brevid varann och Jossan somnade lite, för hon var så trött efter dagens miljö/mental träning. Kunde ju inte valt en bättre dag för miljöträning. Drottninggatan inne i stan, mitt i julruschen =)

Försökte lära Jossan nya trick "slalom mellan benen" "pang du är död" "snurra" "lyfta vänster tass" (sen tog min fantasi slut) har en deadline, på julafton ska hon kunna minst ett trick, bäst jag sätter igång... imorn =)

På tisag ska jag träffa Fia igen, hon ska följa med mig att köpa en ny väska, en likadan som hon har.. militärkör, men mycket smart när man har hund. =)

Tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder för att minneskortet i mobilen inte passar i läsaren.. typiskt.. Jossan fick på sig en Älvmössa =) Hon ser lite löjlig ut.. :D

Nu ska jag kolla lite på tv.. =)

Kommentarer
Postat av: systern

Hej svejs gumman, tack för igår det var jättemysigt! Kan se om jag kan spara bilden på jossan du skickade så kan jag maila den till dig om du vill? Jag har kortläsare till mobilen. Är mer förkyld idag men konstigt nog full med energi, snacka om bakochfram:-)

puss

2008-12-21 @ 09:16:51
Postat av: ex mamma

Jag är så glad att ni har varandra, du och Fia.Ni är som två systrar ska vara, ärliga och kärleksfulla mot varandra. pussgurk

2008-12-21 @ 18:30:12
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0