Hela vardagsrummet snurrade!

Imorse innan jag skulle gå till bussen blev jag tvungen att snyta mig. Jag tog i så hårt att  det small till i höger öra och plötsligt blev jag riktigt illamående och när jag tittade rakt fram så snurrade hela rummet. Jag prövade att blunda men det snurrade ändå.. Det var riktigt obehagligt och det kändes som att jag skulle spy av illamående.. Örat värkte ganska länge.. Nu har det gått över, men jag vågar inte snyta mig ordentligt längre! Så härmed varnar jag ALLA förkylda och snoriga människor... Snyt er inte för hårt.. nåt kan pajja i örat och världen kan börja snurra!!! =(

Sitter på jobbet och har precis avnjutit en gourmetmåltid på McDonalds.. tänk att det kan vara så gott!

Dagen har hitintills gått väldigt fort, men det märks att det snart är jul. Tyst i telefonerna....

Ikväll har jag tänkt att träna Jossan! Vi ska träna på "pang du är död" för nåt hon redan lärt sig är "återuppstå" men för att kunna återuppstå, måste man ju dö först =P

Jag längtar till imorn då jag får träffa min Fia. Men Krya på dej! Du får inte vara såhär förkyld! Puss på dej gumman!

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Herre jisses ska alla mina flickor vara sjuka på julafton,ni skulle vara här så jag kunde bädda ner er och mata er med go saker och kolla på film,krya på dej gumman.pussgurk

2008-12-22 @ 16:52:01
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Lilla lilla kussedrullan, balanssinnet sitter i örat och när du snyter dig och "locket" spricker så påverkar det balansen. Om du snyter dig för hårt kan du också spräcka blodkärl i näsan och blöda stora mängder näsblod, så nu får du ta och skärpa till dig! :P



Pussokram

2008-12-22 @ 22:13:53
URL: http://metrobloggen.se/millemillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0