Halsmätning och Muffins

Idag har vart en riktigt fuskardag, men jag tycker mig vara värd det ibland =)

När det var lungt på jobbet idag så passade jag på att sticka tidigt. Köpte stoooora chokladmuffins och åkte till hunddagis. Fikade med L och hälsade på hundägare. L o jag snacka massa skit o skrattade o hade trevligt. När alla dagishundar åkt hem, passade vi på att mäta alla hennes hundar (4+1) för att jag ska göra halsband till de i helgen, för då är det hundmässa, så jag ska både ställa hundar och sy.

L's syrra J kom tillbaka till dagis efter några timmar hos tatueraren, hon hade gjort en riktigt läcker tatuering i nacken/ryggen och det gjorde mig mer sugen på att tatuera mig, men jag vet ju inte riktigt vad jag vill göra. Vill vara säker på det innan jag beställer tid.

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, kände bara för ett litet snabbt inlägg såhär på kvällskvisten.


Tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0