Grod Hjul!

God Jul på eder alla!

Dagen började med sovmorgon! Kände att jag verkligen behövde det. Håller på att slå in mormors julklapp, sen ska jag hoppa in i duschen, o sedan försöka göra mig i ordning. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det löser sig (sa gumman som sket i vasken ;) )

Jag ska också försöka peta in linserna! För att känner mej inte så snygg när jag har glasögonen! Så idag blire linsdag....

Smink ska på förståss och håret ska fixas allt inom 2 timmar, för då ska jag vara hos mormor o äta......

Bäst jag sätter fart?



Naken tomte

Har man sett på maken!

Endast tomten är...

i vaken eller naken eller bar om baken

eller visar staken eller huvudsaken är att han

är vaken den kraken så han kan göra nåt åt saken!
 
(Hittade på nätet)


Kommentarer
Postat av: ex mamman

Hoppas din julafon var bra ,våran var helt ok men kanske lite orginel eftersom min storebror med fru och barn dökupp oinbjudna.pussgurk

2008-12-24 @ 20:39:50
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0