Full fart mot helgen!

Imorn är det bara en dag kvar till lördag! Tänk att man kan längta så mycket...

Idag har vart en bra dag på jobbet med mycket strul och seg avslutning på dagen.

Efter jobbet gick jag runt på stan och letade efter svarta stövlar. Det finns ju inga, inga som jag vill ha, bara fula eller såna som fastnar på halva benet eller inte kan dra igen dragkedjan. bara skit.

När jag kom hem, kom brorsan och hämtade mig. Vi åkte hem till morfar för att hämta en stol brorsan fått och mitt gamla handgjorda dockskåp som mammas kollega fått. Vi åkte också hem till kollegan för att lämna skåpet. Hon ska fixa i ordning det och måla o fixa. =)

Sen åkte vi förbi brorsan o lämnade stolen och en örn i trä som en snubbe har gjort, han har täljt och karvat ut örnen ut träbitar med kniv och stämjärn, mycket häftigt =)

Sedan var det dags för middag, mcdonalds, bjöd brorsan på middag :D Från Mcdonalds skulle han skjutsa hem mig, vi fastnade i en alkoholkontroll och brorsan fick blåsa. En schysst polis!

Nu är jag hemma och försöker sticka klart min halsduk och längtar till helgen. Hundmässa och sen kommer brorsans tjej och ska mäta mina fingrar för hon ska göra ringar till mig =)=)=)

Funderar också på vad jag ska tatuera mig. Brorsan känner en tatuerare och ja ska få följa med nästa gång han ska dit för att se hur det går till... måste fundera ut vad jag vill ha och det är INTE lätt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blir galen! (hjälp mej!!)

Tjing....

Kommentarer
Postat av: systern

Så du käkade också McDonald´s igår:-) Blev drive in för fru kjellberg för tiden räckte inte till och spisen var täkt av ett kylskåp. Ska klä på mig nu och sen ska jag in och hämta norrlänningarna på centralen. puss

2008-12-05 @ 08:45:23
URL: http://123minsida.se/puminkenzo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0