En heldag hos mormor

Idag har jag lugnat ner mig ett par hekto, inte längre ett fall för psykakuten...

Idag har jag vart hos mormor hela dagen, när jag vaknade vid tiotiden sa mormor att hon skulle få besök av en gammal väninna som hon inte träffat på många år, men jag fick gärna stanna på middag.. Jag stannade...

VI har vart å handlat och prövat hennes nya "dra-maten" mormor tyckte om den. =) VI har också ätit goda julskinksmörgåsar och pratat massor. När väninnan kom så blev det ju massor med prat på mormor =) Jag har mest suttit tyst.

Maten bestod av 3 rätters middag.. Börjar med en smörgås med färska räkor, varmrätten bestod av fläskfile med potatisgratäng och till efterrätt blev det en prinsessbakelse.

Jag är mycket mätt och nöjd. Julmust har även intagits till denna delikata måltid, imorgon funderar jag på att hitta på nåt som kan fördriva dagen, sen är det bara 2 arbetsdagar, så ska jag åka till min moster sen.

Nu ska jag nog gå hem..

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Glad att höra att du mår bättre gumman,hoppas din mamma kommer hem snart så du får en bra nyårsafton.pussgurk

2008-12-28 @ 09:08:19
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0