En arbetsvecka, nu är det bara 4 arbetsdagar kvar på detta år!

En arbetsvecka avklarad! Efter Finlandsresan blev jag ju oturligt nog lite förkyld, snoret rinner och hostar så det e nåt hemskt. Jossan har skött sig på dagis! Bara hoppat över dörren några gånger =)

Nu ligger hon i hallen för hon blev så smutsig när vi var ute.

Imorgon ska vi in till stan och träffa Fia och Kenzo. Vi ska fika på ett hundcafé=) Spännande, Ross har ju fått följa med förr, men nu är det damens tur.

Jag ska försöka sova lite längre än till klockan 6. Är ganska trött nu när jag inte hunnit komma ikapp efter helgen! Jag ska försöka komma ihåg att fota lite, men jag måste hitta minneskortet.

Innan julbaket hos mormor på söndag ska jag städa lite, har fått tvättid, dan före dopparedagen, städa lite så det inte blir så mycket att städa när mamma kommer hem.

Nu ska jag se på tv, sen är det nog läggdags, är för trött....

Kommentarer
Postat av: ex mamma

hej hjärtat

tack för din omtanke du är så go.Fia har din julklapp med sej upp när dom kommer hem, då har du någott att vänta på efter jul.Har haft ett himla jobb att hitta en Linda sak, vi har nog dåligt med det här nere men tillslut så hoppade den fram hihi.pussgurk

2008-12-19 @ 21:10:25
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0