Tillbaka för att stanna!

Hallå, nu är jag tillbaka i stan! Har vart hos mormor min och hjäpt henne med loppisen.. Skulle börja 11, men klockan 8 släppte mamma ut hunden och plötsligt stod en man utanför o fråga om det var där de var loppis? In med hunden och ut med mormor som fick ta betalt av alla! Var personer där hela tiden fram till typ klockan tre.. helt galet!


nu är ja iaf tillbaka hemma, Jag mamma o Ross. (hunden) mamma ska på fest ikväll, så vad ska jag hitta på.? Något dåligt omen över mej, för nu när vi precis kom hem, började det regna, inte kul att gå ut då.

Kanske ska gå ner till centrum o köpa mej nåt gott för kvällen och sen slappa framför tvn??

Imorn ska ja på privatkurs med ross! det ska bli spännande, men kul..

Skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: etra mamman

Du kan ju alltid måla naglarna eller någott annat nyttigt i kväll framför tv-n.Saknar dej med gumman, lyckatill i morgon jag ska tänka på dej.pussgurk

2008-08-09 @ 17:41:40
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Välkommen hem! Nu åker jag till Åland! Lycka till på kursen med Ross, pussa honom på nosen från moster Millan! :)

2008-08-10 @ 05:21:20
URL: http://metrobloggen.se/millemillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0