Tillbaka för att senare försvinna igen....

Japp.. är hemma nu en kort stund från att ha varit hos mormor ett par dagar..  (mormor har snigelinternet och är ingen idé att starta datorn där). Har diskat, o burit, och fixat o donat.. på lörda o sönda är det loppis med kaffeservering på gården i sävne :D Imorn efter att jag jobbat på hunddagis, åker jag och Ross upp till henne igen och hjälper till. Kommer hem på lördag eftermiddag då :D

Jag har gjort massor med spännande saker

Jag har vart på bröllop förståss. =D Herr o Fru Kjellberg. Fint, mysigt bröllop i en regnig fårhage med läskiga får.. underbart ;)  När jag sen fick skjuts hem, stannade bilen o grabbarna fick putta igång den, (och jag har bildbevis ) =)


Herr o Fru Kjellberg och Prästen =)


Bilproblem ;) (Tack för skjutsen!!!)


Kenzo i bilen på väg hem... Han är ganska söt ;)




Japp

Mer bilder finns men orkar inte lägga upp de nu.. Jag ska sova, Imorn ska ja upp vid 05.00 typ, lär ju inte bli före kvart i sex.. ;D Ska jobba på hunddagis och öppnar prick 7! sen åker jag till mormor igen som sagt, kommer hem på lördag =)

Glömde! är hundvakt nu också åt en riktigt vacker schäfer! Ska berätta mer hur det gått med det. just nu ligger han i hallen och är helt slut efter dagens resa (Tåg från Sala till Stockholm) Jag är stolt över hunden som sköter sig som ett ljus!


Trött Vovve!


Mysig schäfernäsa! =)


Sleep tight, don't let the bed bugs bite! (Hej påre Sonja!!!)

Kommentarer
Postat av: extra mamma

Gud så glad jag vart nät jag såg ett livstecken från dej, slit inte ihjäl dej gumman.Skrattade så tårarna rann när jag såg bilknuffningen.Hoppas du kollat på filmen nu så du är lite mer bildad(hihi).Underbar kille du har. Ha det så bra nu hjärtat, pussgurk

2008-08-08 @ 07:20:01
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: fru kjellberg

Hallå va ditt lilla lusbarn. Här blir man fotat utan ens vetskap:-)

Får ses något nästa vecka.

Såg att du ringde idag men jag vaknade av det så jag var inte så vaken, somnade direkt efter.

puss gumman saknar dig massor!

2008-08-08 @ 22:16:41
URL: http://bohempumin.blogg.se/
Postat av: ex mamman

vet inte om jag har sagt det men jag såg att din moster bor i storvreta där bodde jag innan jag flyttade ner till norrköpng,jag bodde på tippvägen 4.kram gumman

2008-08-09 @ 20:56:50
URL: http://skogsfrun.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0