Kvällspromenaden, en fröjd!

Ni som läste mitt förra inlägg om "krama-mig-själv-tröja" läs nu detta!

Jag har precis gått en kort kvällspromenad! UTAN skrik, ryck, slag, drag o sparkar! Det var en fröjd att gå ut o gå. (undagtag, jaga hare!) Jag har varit konsekvent och snurrat varje gång han drog och då slutade han! Såg vi en annan hund, skonade jag mina grannar och gick en annan väg, tar tjo och tjim imorn istället =)

just nu har grisen lagt sig i MIN säng och dregglar på kudden! men det kan jag ta, för just nu är jag en mer harmonisk människa!


Sleep tight don't let the bed bugs bite! från en mer harmonisk JAG...



Tagen på bar gärning ;) !

Kommentarer
Postat av: ex mamma

jag är så glad för din skull gumman ,kämpa på du vinner.pussgurk

2008-08-12 @ 07:03:51
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: fia

Gud vad roligt gumma! Fortsätt så så ska du se att du slipper åksjukan snart också:-) Puss rossen.

2008-08-12 @ 08:48:33
URL: http://bohempumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0