jävla GI

Nu tredje dagen in på GI metoden, jag mår inte bra, känns som jag ska spy närsom, jag är trött och min kropp är trött. Har precis ätit, nåt som ingen annan brukar äta till middag tror jag ;) Brieost, keso, Ost, Ägg och majonnäs.. Gott, men mår mer illa nu....

Ska lägga mej på soffan och vila framför tvn nu, det är jag värd. har ju vart och träffat både Fia och Mickis.. vi har fikat lite, med te och jag hade med mej ägg och gurka att stoppa i mej =D

Här kommer lite bilder från dagen :


Kenzo från sin fina sida.. Fick ett gott skratt, förlängde livet.. =)




Grisen =) Dock Censurerad så folk får behålla maten ;) *snoppurban*




Såhär mörkt på himlen var det när jag tittade åt höger



Men tittade jag åt vänster lös solen =) Och nu är det blå himmel och lite vita moln ;D




Middag =)

Ska avsluta med ännu en bild på kenzo från hans ljusa sida =D sen ska jag lägga mej ner och sova en stund =)



För er som inte ser.. så sitter han på "trottoar" kanten =)

Seeeee Yaaaa!

Kommentarer
Postat av: ex mamman

DET ÄR MOMMOS SMARTA kENZO, MAN SKA SITTA VACKERT.ROSS ÄR KILLEN MED BEHOVEN KANSKE,PUSSGURK

2008-08-13 @ 20:02:12
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0