GI frukost!

Promenaden nu på morgonen var en blandning mellan att hunden testa att dra, och jag snurra. Tvungen att skälla ut honom när vi var påväg ner för en trappa och han såg en hund. Efter ett antal snurrar gick han faktiskt FOT!!!! wow =) nästan hela vägen hem! (5 minuter) men ändå! *glad*
Såg en hund som stod på vägen vi skulle gå med två gubbar brevid. tur att det fanns en stor gräsmatta brevid, jag kopplade upp Ross halsband lite högre och sen sprang jag så mycke jag orka och tjoa o tjimma! Han skällde inte en enda gång! massor med beröm!! Gubbarna fick sig säkert ett morgonskratt, men vet ni vad? "Jag bjuuuuder på den där!" ;)

Nu ska jag avnjuta en god GI frukost ala Linda för er som inte ser vad det är, så är det en omelett med ost, skinka, tomat, grädde och ägg!




see ya!

Kommentarer
Postat av: fia

Bra gumman! You go girl! Hihi.

Klart vi ska leka imorgon, så länge jag inte behöver ta båten till handen d.v.s. :-)



Kan du inte komma hit och laga frukost till mig också? jag åt fil och flingor. Kan ju säga att din mat såg f*n så mycket godare ut. Nu ska kenzo kissas och sedan ska jag tappas.



Kramisar.

2008-08-12 @ 12:34:12
URL: http://bohempumin.blogg.se/
Postat av: ex mamma

Du är helt underbar gumman , gud vad jag skrattade när jag läste din blogg.Du kämpar så tappert.pussgurk

2008-08-12 @ 18:02:01
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0