Fixat o donat!

Idag har jag varit på jobbet som vanligt! Tänk att det kan vara så kul att jobba =) Imorn slutar en arbetskamrat så vi ska ut och äta med honom imorn.. på en sushirestaurang... eller vad de var, japanskt, kinesiskt? Har beställt specielmat... Det var kött, med bara sallad och sås. hoppas de blir rätt!


Idag har jag varit duktig, har köpt 2 BH:ar.. Tänka sig, jag gick fram och bad om hjälp, fick det och kom ut med en bra BH.. Nästa gång ska jag fråga igen =) Det blev en svart och en vit. Sen har jag köpt 6 nya par trosor, måste ju rensa lite i garderoben =) Köpte en ny hårborste, för jag vet inte vart min är.. ;) Som belöning att jag köpt BH:ar köpte jag två nya par örhängen... fina.. Sen köpte jag lite presenter till mina stjärnor i Norrköping =) Skickar de snart, bara affären är öppen =D

Nu ska jag äta och läsa lite, Mickan jag har börjat läsa i boken ordentligt nu och jag kan inte sluta! läser på tåget till och från jobbet och på min lunchrast, vill bara läsa mer mer mer mer!!!!!

BILDER FRÅN DAGENS SHOPPING!!!



BH nr 1


BH nr 2


kolla vilken läcker rumpa jag får i dessa.. =)


Samma fast andra sidan =)


svarta med glittermönster =)


Grönt är skönt ;) (det vita är prislappen;))


Rosa med massor av spets ;)


Blågrönblommiga med spets =)


Beiga med spets... jätteskön kvalité på spetstrosorna *rekommenderar*


Tvungen att köpa en ny, var sjutton är min andra????


Belönade mej själv med nya örhängen =) Imorn ska de användas!


Sov Gott alla, nu ska jag lägga mej och kanske läsa lite i boken! =)

Sleep Tight ;)

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Så stolt jag blir över dej när du har varit så duktig och modig i affären, då var du värd örhängena helt klart.Altt du köpte var sååååååå snyggt och det stärker dej massor. pussgurk

2008-08-27 @ 13:41:00
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0